miércoles, 29 de octubre de 2014

CURACIÓN DE CONTIDOS. MÓDULO 2.

A CURACIÓN DE CONTIDOS



A curación de contidos é a capacidade de encontrar, organizar, filtrar e dotar de valor , relevancia e significado, en definitiva, de utilidade o contido de un tema específico que procede de diversas fontes. Implica que unha persoa debe ter un dominio do medio das novas tenoloxías como un experto, que se move con criterio suficiente como para ser selectivo e engadir valor ao longo do proceso de curación. A curación non debe adicarse a calquera cousa senon, que ha de estar especializdo nun tema específico.
A curación de contidos, vai máis alá da selección “gran a gran” enfocado aos intereses e necesidades do interesado. Por eso é importante que existan solucións técnicas que faciliten unha criba previa entre tanta palla. A importancia do factor humano é inherente ao proceso que fai que sexa máis lento e caro pero, en canto aos recursos máis valioso pola súa calidade. Curar o contido manualmente ( ben para a tua propia marca, ben para terceiros ou dentro dunha empresa) é útil para lograr información sobre cómo xestionar e promocionar os contidos futuros. Temos que valorar que ferramenta utilizamos e ten moita importancia as fontes .
Hai moitos programas de curación e o feedly é un deles, que ten algún detractor, xa que se centra principalmente na agregacións de blogs, pero está evolucionando neste senso.
De momento non lle atopei unha utilidade práctica, pero si creo que traballando un poco na curación, podemos economizar moito tempo na búsqueda de aportacións e información tanto para o noso traballo como para temas persoais. O que teño que engadir é que necesito adicarlle tempo a esta ferramenta para poder quitarlle o probeito que se adiviña ter. Seguro con conseguirei atopar unha gran utilidade a curación de contidos.
Nesta curación que realicei fixeno dirixido o meu sector profesional: emprendemento, oposicións, boletíns, búsqueda de emprego, ofertas,.... e todo o que rodea o traballo dun orientador laboral.
Pareceme que con estas ferramento o que estamos e a crear un novo espazo, donde están recollidas aportacións de outros nun só sitio e dun tema ou sector específico.


Capturas de Scoopit emprego /Feedly 






























No hay comentarios:

Publicar un comentario